close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

זמן לחשוב על ביטוח דירה

מערכת שורשג ניסן, תשעד03/04/2014

סיכום מעשי על רכישת ביטוח דירה...

תגיות:

אז סוף כל סוף, יש לכם דירה משלכם, ויש לכם סיבה טובה להיות מאושרים. אבל החיפושים והבירורים, כך מתברר, טרם הסתיימו. כעת, יהיה עליכם לחפש את ביטוח הדירה המותאם לצרכיכם באופן אופטימלי. בכתבה הבאה נסקור את שאלת המיליון דולר: כמה עולה ביטוח דירה?

תלוי!

בגדול, סכום ביטוח הדירה נגזר מההיקף שלו. הביטוח הבסיסי הוא ביטוח מבנה סטנדרטי, אשר מקיף את המבנה עצמו ואת החלקים שמהווים חלק בלתי נפרד ממנו כמו חלונות ודלתות. ביטוח זה מכסה נזקים שונים שעשויים

להתרחש בנכס, כמו פגיעה מנזקי טבע שונים, אך איננו מבטח את הנכס באופן מושלם. נזקים כמו נזק שיגרם לצד שלישי, נזק שייגרם כתוצאה מרעידת אדמה או נזק שיגרם בשל בעיות איטום, אינם כלולים בביטוח הבסיסי, ואם תרצו להיות מוגנים מפניהם – יהיה עליכם לבחור בביטוח דירה משודרג, שכמובן, עולה יותר. אם רכשתם דירה שכוללת גם בריכה או מחסנים, ביטוח מבנה בסיסי איננו אמור לכסות גם אותם. אם תרצו לכלול אותם בביטוח, יהיה עליכם לשלם תוספת עבור הכיסוי הביטוחי המורחב. ביטוח של תכולת הדירה, גם הוא איננו כלול בביטוח דירה בסיסי, ואם חשוב לכם לבטח את תכולת הבית, יהיה עליכם לבחור בביטוח דירה שכולל ביטוח תכולה. אם אתם מחפשים את הביטוח הזול ביותר – לכו על ביטוח מבנה בסיסי. אם אתם מעוניינים בביטוח בעל כיסוי ביטוחי רחב ומקיף – בחרו בביטוח דירה משודרג בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

השוואת מחירים
בבחירת ביטוח דירה, כמו בכל רכישה אחרת, אין סיבה להיות פראייר... סקירה נכונה של השוק, ועימות בין הצעות מחיר שונות עשויים בהחלט להוביל אתכם לדיל משתלם. כל שיהיה עליכם לעשות הוא להקדיש פסק זמן לבדיקת נושא ביטוח הדירה. בקשו הצעות מחיר מפורטות לביטוח מבנה בסיסי, והצעות מחיר לביטוח ברמה גבוהה יותר אשר כולל תוספות בהתאם לצרכים שלכם. קראו בעיון את הפרטים, התעמקו בכל הסעיפים הקטנים, ואל תהססו להציג לחברות הביטוח הצעות מתחרות נמוכות יותר, אשר ידרבנו אותן להעניק לכם הנחה משתלמת.

שיקולים חשובים
גם אם הנטייה הראשונית שלכם היא לבחור בביטוח מינימלי שיסתכם במינימום עלויות, הרי שמומלץ לערוך שיקול נכון ומחושב של הדברים. אם אתם לוקחים משכנתא על הדירה, אתם אמורים לרכוש ביטוח מבנה שכולל כיסוי לנזקים שייגרמו מרעידת אדמה. כמו כן, אם רכשתם דירה במצב לא מזהיר, מומלץ בהחלט לדאוג לכיסוי הולם לשלל הנזקים האפשריים בעתיד, אשר עשויים לגרום לכם לנזק כספי גדול, בהיעדר כיסוי ביטוחי מתאים. חשוב לזכור כי, פעמים רבות, בחירה בביטוח דירה בהיקף מינימלי, שעלותו החודשית זולה יחסית, עלולה לחזור אליכם כבומרנג בעתיד, עם נזק גדול ובלתי צפוי שלא יהיה מכוסה במסגרת הביטוח.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה